REGENERACJA GŁOWIC SIEDLCE

Główną specjalizacją MOTO-REGEN jest regeneracja głowic Siedlce do samochodów osobowych, ciężarowych, ciągników rolniczych i maszyn budowlanych.
Wymagania jakie stawia nowoczesne podejście do regeneracji obejmuje wykorzystanie obrabiarek i sprzętu najnowszej technologii, pracujemy na maszynach tj. COMEC, BERCO, MIRA, KWIK-WAY, które zagwarantują najwyższą jakość wykonanej usługi.

regenerowanie głowicy maszyna regenerująca głowicę proces regeneracji głowicy 

Zakres wykonywanych czynności obejmuje:

1. dokładne czyszczenie głowicy,
2. sprawdzenie szczelności,
3. planowanie głowicy,
4. szlifowanie zaworów,
5. regulację luzów zaworowych,
6. frezowanie bądź wymiana gniazd zaworowych,
7. wymiana uszczelniaczy bądź prowadnic,
8. planowanie kolektorów, bloków silnika,
9. wymiana tulejki obsady wtrysku,
10. naprawa gwintu pod świece oraz szpilki,
11. wykręcanie urwanych świec żarowych,
toczenie tarcz i bębnów hamulcowych.

Uszkodzenia głowicy wynikają z:

1. awarii podzespołu zapewniającego chłodzenie głowicy,
2. awarii rozrządu silnika,
3. niewłaściwego eksploatowania pojazdu,
4. naturalnego zużycia.

Występujące przyczyny awarii, oraz naprawa głowicy:

Głowica to jedna z najważniejszych części, która występuje w silnikach spalinowych.
1. W korpusie regenerowanej głowicy Siedlce MOTO-REGEN umieszczone są zawory, kanałami dolotowymi doprowadzana jest mieszanka składająca się z paliwa oraz powietrzna, która zasila nasz silnik, natomiast kanałami wylotowymi odprowadzane są spaliny.
2. W przypadku zaniedbań wynikających np. ze zużycia materiału cały układ narażony jest na różnego rodzaju awarie.
3. Główną przyczyną uszkodzenia głowicy jest awaria rozrządu silnika, wynikająca z przegrzania na skutek awarii podzespołów których zadaniem jest zapewnienie chłodzenia głowicy, lub niewłaściwego eksploatowania pojazdu jak i naturalnego zużycia.
4. Zakres prac odbywających się przy regeneracji głowicy Siedlce MOTO-REGEN obejmuje frezowanie gniazd zaworowych ze szlifowaniem przylgni zaworów, dzięki czemu przywracana jest im szczelność. W przypadku większych zużyć, zawory jak i prowadnice zaworowe zastępujemy nowymi. Dodatkowo gwinty pod świece zostają poprawione, oraz sprawdzamy głowice na występowanie mikropęknięć. Stan głowicy na mikropęknięcia zostaje zbadany na specjalnym testerze do sprawdzania szczelności, gdzie pod wysoką temperaturą zostają ujawniane wszelkie mikrouszkodzenia.

REGENERACJA GŁOWIC SIEDLCE MOTO-REGEN